Flitsbezoek Plantion aan klanten

13-09-2017    09:34   |    KAS TuinbouwCommunicatie

Plantion warmt haar bloemisten op een bijzondere manier op voor de Kleurrijke Verhalen Dagen. Gisteren brachten twintig mensen van Plantion, onder wie de directie, de promotiematerialen die horen bij deze actieperiode persoonlijk rond bij alle deelnemende filialen, ongeveer vijfhonderd in heel Nederland.

Tijdens de Kleurrijke Verhalen Dagen (20 t/m 30 september) ontvangen consumenten € 7,50 korting en een speciaal kleurboek. De volgende stap in de voorbereiding op de actieperiode is een spectaculaire kick-off op de klok, morgenochtend.

Het doel van de Kleurrijke Verhalen Dagen is om de verkoop van bloemen en planten te stimuleren onder consumenten. Wie in de actieperiode voor € 15 of meer aan bloemen of planten besteedt, ontvangt een tegoed van € 7,50. Dit tegoed is ‘verpakt’ in een exclusief voor de Kleurrijke Verhalen Dagen ontwikkeld kleurboek voor jong en oud. De consument krijgt de korting bij een volgende aankoop van bloemen of planten, vóór 1 december dit jaar. Het speciaal gemaakte kleurboek bevat ook een wedstrijdkleurplaat. Zo zorgen de Kleurrijke Verhalen Dagen voor meer bezoek aan de Plantion-bloemisten en meer besteding.

De Kleurrijke Verhalen Dagen vormen het jaarlijkse hoogtepunt in de langlopende collectieve campagne die consumenten bewust wil maken van de veelheid aan soorten bloemen en planten bij de bloemist. De campagne en de Kleurrijke Verhalen Dagen worden ondersteund vanuit het platform www.kleurrijkeverhalen.nl met ludieke filmpjes en verhalen en een handige storelocator waarmee Plantion-bloemisten gezocht kunnen worden.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

'Kansen led door samenwerking'

Samenwerking door de keten heen kan de kansen van led-belichting voor de sierteeltsector benutten, of is misschien wel hard nodig. Dat was...

'Belang goede foto's onderschat'

Een eerste weblog van Merel Barendse-Prins. Zij is verantwoordelijk voor de marketing en communicatie rondom FloraXchange. Barendse-Prins...

Tuinbouw 'sexy' op de kaart

Carolina Sevilla gaat in januari helpen om de tuinbouw een sexy imago te geven. De Costaricaanse zal tijdens de Vakantiebeurs samen met...

Floral art in plaats van banners 21-09-2017    09:57
'Uitbuiting is businessmodel' 21-09-2017    09:56
'Vlot bijsturen in komkommer' 21-09-2017    09:51
Louis Kester naar Florpartners 21-09-2017    09:45
Priva lanceert starterscomputer 21-09-2017    09:33
Fiscale consequenties op een rij 21-09-2017    09:30
Vervoersverbod bijen in Drenthe 21-09-2017    09:28
Meubels van schimmel (film) 21-09-2017    09:25
NL houtsnippermarkt in beeld 21-09-2017    09:06
DOOZO verder als EKOMENU 21-09-2017    08:55
  Ga naar het nieuwsarchief